تماشا و دانلود فیلم سینمایی بربر _ Barbarian 2022 _ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم سینمایی بربر : بربر (به انگلیسی: Barbarian) یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی زک کرِگِر (در نخستین کارگردانی انفرادی او) است.

این فیلم توسط آرنان میلشان، روی لی، رافائل مارگولس و جی دی لیفشیتز تهیه شده‌است و جرجینا کمبل، بیل اسکاشگورد و جاستین لانگ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 7.1

تاریخ انتشار : 2022

مدت زمان : 102 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

فیلم سینمایی بربر

فیلم سینمایی بربر :

تِس مارشال در حالی که برای مصاحبهٔ شغلی در دیترویت می‌ماند، خانه‌ای دورافتاده را در محله‌ای فرسوده رزرو می‌کند. او متعجب می‌شود که خانه قبلاً توسط مرد جوانی به نام کیث رزور شده‌است که ملک را از طریق یک برنامهٔ دیگر اجاره کرده‌است.

با وجود طوفان در بیرون و بدون جای خالی هتل در شهر، تِس راهی جز گذراندن شب در خانه را ندارد. او که در ابتدا از خام‌دستیِ کیث عصبی شده‌است، در نهایت با او گرم می‌شود. تِس در آن شب متوجه می‌شود که در اتاق خوابش باز شده‌است و می‌شنود که شخصی در حال حرکت در خانه است.

فیلم سینمایی بربر

بربر نخستین نمایش جهانی خود را در ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ در کامیک-کان سن دیگو داشت و در ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ توسط استودیوهای قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شد.

این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که کارگردانی و فیلمنامهٔ کرگر و بازی بازیگران (به ویژه کمپبل) را ستودند.

این فیلم همچنین در گیشه موفق بود و بیش از ۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه ۴٫۵ میلیون دلاریِ خود فروش داشته‌است.