تماشا و دانلود فیلم سینمایی ایستگاه اتوبوس _ Bus Stop 1956 _ دوبله فارسی بدون سانسور

ایستگاه اتوبوس : ایستگاه اتوبوس یک فیلم کمدی .درام رمانتیک آمریکایی محصول 1956 به کارگردانی جاشوا لوگان برای فاکس قرن بیستم با بازی مرلین مونرو . دان موری ، آرتور اوکانل ، بتی فیلد ، آیلین هکارت ، رابرت بری و هوپ لانژ است .

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.3

تاریخ انتشار : 1956

مدت زمان : 96 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

ایستگاه اتوبوس
ایستگاه اتوبوس

ایستگاه اتوبوس :
یک گاوچران ساده لوح، بی‌هوش، از نظر اجتماعی نالایق و با صدای بلند، بیورگارد دکر، و دوست و شخصیت پدرش ویرژیل بلسینگ، برای شرکت در یک سواری از تیمبر هیل ، مونتانا به فینیکس ، آریزونا می‌روند . ویرژیل باکره 21 ساله، بو، را تشویق کرده است که به “گل ها” علاقه مند شود. بو که در ابتدا از این ایده بی میل و ترسیده بود. اعلام می کند که امیدوار است یک “فرشته” پیدا کند و وقتی او را ببیند او را خواهد شناخت. با ایجاد دردسر در هر جا که می روند، او به رفتار غیر پیچیده خود در غذاخوری گریس ادامه می دهد.

در فونیکس، در کافه اژدهای آبی. او خود را عاشق خواننده کافه تصور می کند.چری، مجری جاه طلب از اوزارک ها با آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره هالیوود. اجرای او از “آن جادوی سیاه قدیمی” او را وارد می کند و او را مجبور به بیرون رفتن می کند. علیرغم قوانین حاکم بر خلاف آن، او را می بوسد و فکر می کند که به این معنی است که آنها نامزد کرده اند…

کارگردان : Joshua Logan

نویسنده : George Axelrod , William Inge

بازیگران :