سریال کره ای بازی مرکب قسمت 8 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

بازی مرکب قسمت 8 : بازی مُرکب (به کره‌ای: 오징어 게임، به انگلیسی: Squid Game) یک مجموعهٔ تلویزیونی بقا و محصول کرهٔ جنوبی که از نتفلیکس در حال پخش است.

این مجموعه توسط هوانگ دونگ-هیوک نوشته و کارگردانی شده‌است و لی جونگ-جه، پارک هه-سو، او یونگ-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد.

بازی مرکب در مجموع نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و در هفتهٔ اول انتشار، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد.

بازی مرکب قسمت 8 با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات سریالخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

فرمت : فایل فرمت MKV x256 4K میباشد

امتیاز : 8.3

تاریخ انتشار : ‍ 2021

ژانر : درام . ماجراجویانه . اکشن

مدت زمان تقریبی هر قسمت : 60 دقیقه

کشور : کره

زبان : (دوبله فارسی)
فرمت MKV x256 4K همراه با زیرنویس کره ای, فرانسه , عربی , ایتالیایی , ژاپنی , انگلیسی , روسی , مالزی و …..

سریال بازی مرکب
سریال بازی مرکب

بازی مرکب قسمت 8 :

گروهی متشکل از ۴۵۶ نفر با تجربیات متفاوت از زندگی، برای برد جایزهٔ ۴۵٫۶ میلیارد وونی (۳۸٫۷ میلیون دلاری)، به شرکت در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می‌شوند.

سریال بازی مرکب
سریال بازی مرکب

از خواندن نقد سریال Squid Game دست بکشید و سراغ تماشای آن بروید؛ بدون اینکه به تصاویر بیشتر، تریلر رسمی یا هر متن دیگری راجع به آن نگاه کنید. فارغ از هر نظر محترمی که درنهایت راجع به کل اثر داشته باشید، این سریال متعلق به کشور کره جنوبی شامل دقایقی می‌شود که به احتمال زیاد نمی‌خواهید تجربه‌ی شخصی آن‌ها را از دست بدهید؛ سکانس‌هایی آن‌چنان حساب‌شده و خاص که اصلا به آسانی از ذهن بیننده بیرون نمی‌روند.

طی برترین دقایق بهترین اپیزودها، نویسندگی قدرتمند سریال Squid Game مخاطب را قدم به قدم به سمت پرسش‌هایی هل می‌دهد که دیگر راجع به شخصیت‌ها نیستند. بلکه در ذهن انسان جا می‌گیرند و او را با این تفکر تحت فشار قرار می‌دهند که اگر مثل کاراکترها در فلان وضعیت قرار داشت، واقعا با غریزه‌ی بقا کدام حد و مرزهای اخلاقی را پشت سر می‌گذاشت؟ افشا شدن رازهای سریال Squid Game برای مخاطب می‌تواند کاری کند که او تحت تاثیر شوک اصلی برخی از این لحظات کلیدی قرار نگیرد و بخشی از یک تجربه‌ی خاص و قدرتمند را هرگز نداشته باشد.

کارگردان : هوانگ دونگ-هیوک

نویسنده : هوانگ دونگ-هیوک

بازیگران :










نظر بدهید