سریال کره ای آقای ملکه قسمت 7 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

سریال آقای ملکه قسمت 7 : آقای ملکه (به انگلیسی: Mr. Queen) یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی یون سونگ شیک ساخت کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۰ در شبکه tvN به روی آنتن رفت.

این سریال که برگرفته از سریال چینی شاهزاده خانم برو می‌باشد، داستان مردی به نام بونگ هوان از زمان حال است که در بدن ملکه چئورین دوره چوسان به دام افتاده‌است.

اولین بار در tvN در تاریخ ۱۲ دسامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:00 (KST) پخش می‌شود.

پایان سریال تاریخ۱۴ فوریه سال۲۰۲۱.

سریال آقای ملکه قسمت 7 با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 8.8

تاریخ انتشار : ‍ 2020_2021

ژانر : کمدی . رمانتیک . فانتزی

کشور : کره

زبان : (دوبله فارسی)

آقای ملکه

سریال آقای ملکه قسمت 7 :

در زمان حال، جانگ بونگ هوان (چویی جین هیوک) سرآشپز کاخ آبی (کاخ ریاست جمهوری کشور کرهٔ جنوبی) است. او که روح آزادمنشی دارد .

اون پس از سقوط از برج و افتادن در استخر، در اثر برخورد سرش با زمین، در بدن ملکه چئورین (شین هه‌سان)که در رودخانه افتاده، در دورهٔ چوسان، به هوش میاید . شاه چئولجونگ، حاکم وقت، فردی آرام و خونسرد است و فقط نام پادشاه را یدک می‌کشد.

ملکه سون-وون (به جونگ اوک)، همسر پادشاه فقید سانجو، قدرت اصلی را در اختیار دارد و پادشاه چئولجونگ را دست نشاندهٔ خود کرده‌است. برادر کوچک‌تر و جاه‌طلب ملکه، کیم جوا گون (کیم تائه وو) نیز تشنهٔ قدرت است.

ملکه چئورین سریع متوجه می‌شود که پادشاه چئولجونگ آنطور که به نظر می‌رسد نیست و چهره‌ای مرموز و مشکوک نیز دارد. این سریال نام‌های دیگری به نام ملکهٔ بی‌احساس و ملکهٔ آهنی دارد.

کارگردان : یون سونگ شیک

نویسنده : Park Gye-ok . Choi Ah-il

بازیگران :





نظر بدهید