سریال زندگی شگفت‌انگیز‍‌است قسمت 5

سریال زندگی شگفت‌انگیز‍‌است قسمت 5 : «زندگی شگفت انگیز است» به تهیه کنندگی عبدالرضا فیروزان و کارگردانی مجتبی چراغعلی محصول سال ۱۳۹۷ است.

تصویربرداری سریال در یک سرای محله در غرب تهران در حال انجام است.

این سریال یک کمدی اجتماعی است و قصه زوج جوانی به نامهای روزبه و سیمین را روایت می کند که قصد جدایى از هم را دارند، اما طولی نمی کشد که بروز اتفاق شگفت انگیزى آندو را در مسیر تازه ای قرار می دهد….

سریال زندگی شگفت انگیز است با کیفیت عالی و لینک مستقیم برای دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1397

کشور : ایران

زبان : فارسی

ژانر: کمدی

زندگی شگفت انگیز است

سریال زندگی شگفت‌انگیز‌است قسمت 5

«زندگی شگفت‌انگیز است» یک کمدی اجتماعی است که به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می‌شود.

آن‌ها قصد جدایی از هم رادارند، اما طولی نمی‌کشد که برخی اتفاقات شگفت‌انگیز آن دو را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهد و…

مینی سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا فیروزان یک کمدی اجتماعی است که به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد.

در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های روزبه و سیمین روایت می‌شود که برخی اتفاقات شگفت‌انگیز برای آن ۲ طی داستان رخ می دهد.

تصویربرداری این مجموعه هفت ‌قسمتی تابستان سال ۹۷ در یک سرای محله در غرب تهران انجام شده است .

رضا داوود نژاد، سحر ولدبیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی، ندا دیبا، پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی مقدم و هنرمند خردسال مانی فیروزان در این سریال بازی کرده اند.

کارگردان : مجتبی چراغعلی

تهییه کننده : عبدالرضا فیروزان

نویسنده : حمید طاهری

بازیگران زندگی شگفت‌انگیز‍‌است :



نظر بدهید