تماشا و دانلود سریال روزهای آبی قسمت 2 _ کیفیت عالی با لینک مستقیم

روزهای آبی قسمت 2 : سریال تلویریونی «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تهیه و تولید شده و اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، رامین ناصر نصیر و… در آن ایفای نقش می‌کنند.

این سریال با کیفیت عالی برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه و توضیحاتعوامل فیلم و بازیگران

سال انتشار : 1400

سال تولید: 1400

کشور : ایران

زبان : فارسی

روزهای آبی
روزهای آبی

روزهای آبی قسمت 2 :

سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا، ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

یکی از سریال هایی که پیش تولید و تولید آن مدتی به طول انجامید، «روزهای آبی» بود. این سریال در ابتدا به نویسندگی حامد افضلی به نگارش درآمده بود اما در ادامه به دلیل مسائلی نویسندگی و کارگردانی آن به محمدرضا حاجی غلامی سپرده شد و متن ها بازنویسی شد و با حفظ کلیت داستان، قصه تا حدودی تغییر کرد.



نظر بدهید