تماشا و دانلود سریال احضار قسمت 12 _ کیفیت عالی با لینک مستقیم

سریال احضار قسمت 12 : مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید است که شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«احضار» به موضوعات مبتلا به جامعه پرداخته و تلاش کرده است هشدارهایی را به مردم بدهد.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1400

کشور : ایران

زبان : فارسی

احضار

سریال احضار قسمت 12 :

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند.
گرچه هر چهار نفر ظاهراً از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد.

این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده – به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند.

محمدرضا تخشید تهیه‌کننده سریال در این باره به دیباچه گفته است: « «احضار» موضوع جدید و متفاوتی دارد، اما ژانر آن ماورایی است و می‌تواند یاد سریال‌های گذشته ایشان را زنده کند. «احضار» به موضوعات مبتلا به جامعه پرداخته و تلاش کرده است هشدارهایی را به مردم بدهد.

برعکس آن شایعاتی که به وجود آمده است که عده‌ای می‌گویند سریال ترسناک است، اینگونه نیست و قسمت‌های ابتدایی سریال که پخش شود، نگرانی‌ها نیز برطرف خواهد شد.»



نظر بدهید