تماشا و دانلود سریال کیفر قسمت 3

سریال کیفر قسمت 3 : یک سریال ایرانی به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی حسین تبریزی و محصول سال ۱۳۹۳ است.

این سریال برای اولین بار در ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۳ از شبکه دو صدا و سیمای ایران پخش شد.

این سریال به روایت زندگی دو دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی مجبور به انتخاب می‌شوند و هر کدام به دنبال گذشته خود می‌گردند.

به گفته سازندگانش سریال کیفر این سریال کنکاشی است در سبک زندگی دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ور هستند و با تدبیر و همدلی بر آن فائق می آیند اما.

این سریال با سه کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات سریالخلاصه داستانعوامل سریال و بازیگران

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳

کشور : ایران

زبان : فارسی

کیفر

سریال کیفر قسمت 3 :

سریال کیفر به روایت زندگی دو دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی مجبور به انتخاب می‌شوند و هر کدام به دنبال گذشته خود می‌گردند. به گفته سازندگانش این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ور هستند و با تدبیر و همدلی بر آن فائق می آیند اما.

کیفر (حسن فتحی، ۱۳۸۹) در شمار آثاری قرار می‌گیرد که سعی دارند داستان‌شان را فارغ از مباحث اجتماعی روایت کنند. با این همه، فیلم بنا دارد به دغدغه‌های اجتماعی خانواده‌ای بپردازد که مرگ فرزندشان بر زخم دل‌شان نمک می‌پاشد. این درونمایه بسیار شبیه است به برخی از آثاری که در یکی‌دو سال اخیر در سینمای ایران به نمایش درآمده‌اند و بحث دیه و قتل و گرفتاری بعد از آن را مطرح کرده‌اند؛ با این تفاوت که فیلم‌های مورد اشاره سعی دارند «معاصر» باشند اما فیلم فتحی اصراری ندارد که به زمان و مکان به‌خصوصی اشاره کند. این تفاوت اصلی میان آثار مورد نظر و فیلم‌هایی مانند کیفر است که سعی دارند تنها و تنها به داستان بچسبند و کاری به تحلیل رخداد‌های اجتماع پیرامون نداشته باشند.



نظر بدهید