سریال با خانمان قسمت10

سریال با خانمان قسمت10 : سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از چهارشنبه ۱۰ دی با حضور بازیگران مختلف در شبکه سوم سیما آغاز می شود.

سازندگان پروژه که تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تصویربرداری را در شمال تهران آغاز کردند پس از طی حدود ۵ ماه، در این روزهای سرد زمستانی و در آستانه پخش، همچنان مشغول ضبط باقیمانده کار هستند.

مجموعه تلویزیونی باخانمان که در ژانر کمدی-اجتماعی ساخته شده، قرار است جایگزین سریال شرم شود.

این سریال با کیفیت خوب برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1399

کشور : ایران

زبان : فارسی

ژانر: کمدی اجتماعی

سریال با خانمان قسمت10

باخانمان :درباره داستان این سریال جزئیاتی در دست نیست. اما امیر آتشانی در گفتگو با رسانه ها، به سریال نوستالژی “پس از باران” و نقش خود که کاراکتر غلام را بازی کرده بود اشاره کرده بود.
همچنین، او به نقش خاکستری خود در سریال جدید باخانمان که نقش فردی به نام فرخ را بازی می‌کند اشاره کرد. کاراکتری که درگیر زندگی از هم پاشیده‌ای است.

او در ادامه گفته بود “نیک‌نژاد تمام تلاشش را می‌کند اتفاقات خوبی را رقم بزند. واقعاً نمی‌دانم سرانجام و عاقبت “فرخ” داستان “باخانمان” به کجا خواهد رسید.”

این سریال جدیدترین همکاری زینب تقوایی در مقام تهیه کننده و برزو نیک نژاد در مقام کارگردان، پس از تجربه موفق سریال “دودکش” است.

از جمله نکات قابل توجه سریال باخانمان، می‌توان به حضور شهرام شکیبا مجری تلویزیون در میان بازیگران سریال اشاره کرد. او پس از فیلم “زندگی شیرین” که نقش مجری را در آن بازی کرده بود، معلوم نیست این بار با چه نقشی در سریال باخانمان ایفای نقش خواهد کرد.





نظر بدهید