تماشا و دانلود سریال آچمز قسمت 20 – کیفیت عالی با لینک مستقیم

سریال آچمز قسمت 20 سریال جدید شبکه سه سیما یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و نویسندگی سعید فرهادی است.

مهرداد خوشبخت متولد ۱۳۴۸ در آبادان.

فارغ‌التحصیل دوره سینمای جوان خوزستان از کارگردانان و تدوینگران سینمای ایران است. اولین کار جدی اش در عرصه کارگردانی، ساخت فیلم تلویزیونی پرواز با موضوع حیات پس از مرگ بود.

سریال آچمز قسمت 20 با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات سریالخلاصه داستانعوامل سریال و بازیگران

تاریخ انتشار : 1398

کشور : ایران

زبان : فارسی

آچمز

مصیب تازه پس از ۴۵ سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ی سالیانِ دورِ مادرش، راهی تهران می‌شود اما خودش هم گمشده‌ی بزرگتری دارد: عزت و احترام! او مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند…

این سریال یک درام با موقعیت های طنز است که در لوکیشن های مختلف در شهر تهران فیلمبرداری شده است. آچمز به کارگردانی مهرداد خوشبخت هر چند از فضاسازی کمتر تکراری بهره‌ مند است ولی از منظر داستان و سوژه یادآور ملودرام‌ های هندی است. این سریال ماجراهای عاشقانه، کودکی و زندگی شخصیتی به نام مصیب را برای مخاطب بازگو میکند و می‌ تواند تماشاگر را وارد پیچ و خم رخدادها و حوادث آچمز کند. سریال آچمز در 32 قسمت 45 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است. این سریال که از فضایی مفرح و شاد برخوردار است به جای سریال پربیننده گاندو به روی آنتن می رود و کم آبی یکی از موضوعاتی است که در این سریال مورد توجه قرار گرفته است.



نظر بدهید