تماشا و دانلود سریال سرگذشت ندیمه فصل 1 قسمت 1 – The Handmaids Tale – کیفیت عالی و لینک مستقیم

سرگذشت ندیمه فصل 1 قسمت 1 : سریال دیدنی سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) سریالی درام و علمی-تخیلی محصول شبکه هولو Hulu آمریکا است که پخش فصل اول آن از سال 2017 آغاز شد.

بازیگرانی چون الیزابت ماس، ایوان استراهوفسکی، جوزف فاینز، مکس مینگلا، آماندا بروگل، مدلاین بروئر، او تی فگبنل، ان داود، سمیرا وایلی و الکسیس بلدل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اطلاعات سریالخلاصه داستانعوامل سریال و بازیگران

امتیاز : 8.5

تاریخ انتشار : فصل اول سال 2017

کشور : امریکا

زبان : انگلیسی (زیرنویس فارسی)

سرگذشت ندیمه فصل 1

سرگذشت ندیمه فصل 1 قسمت 1 :

سریال در آینده روایت می شود و دورانی را به تصویر میکشد که بر اثر یک حمله گروهی، رییس جمهور و بیشتر اعضای کنگره کشته شده و اعضای این گروه با برپا کردن کشور جدیدی به نام جمهوری Gilead در قلمرو ایالات متحده کنونی سیستم حکومتی کاملا جدیدی را بر پا کرده اند.

در این سیستم جدید علاوه بر تغییرات گسترده در بخش های اداری کشور، جامعه طبقاتی جدیدی شکل گرفته که افراد در طبقات مختلف بر حسب نیاز قرار داده شده و بیشتر امتیازات و حقوق فردی گذشته آنها با تغییرات شدیدی مواجه گشته است.

سرگذشت ندیمه فصل 1

در این شرایط داستان مجموعه حول شخصیت زنی به نام Offred متمرکز گشته است که پس از ناکامی در فرار به کشور کانادا در طبقه خاصی به نام “خدمتکار” قرار گرفته است و با توجه به وظایف تعریف شده برای این گروه شرایط بسیار دشواری را سپری می کند.

آفرد جزء معدود زنانی است که هنوز توانایی باروری دارد در جمهوری گیلیاد را دارد. او به خاطر همین توانایی به عنوان ندیمه به خانه فرمانده واترفورد و همسرش فرستاده می‌شود و برای زنده ماندن مجبور به انجام وظایفی است که…

کارگردان : Bruce Miller

بازیگران :



7 نظر