تماشا و دانلود سریال از یادها رفته قسمت 1  کیفیت عالی با لینک مستقیم

از یادها رفته قسمت1 یک سریال ایرانی ویژه ماه مبارک رمضان سال 98 است که گفته میشود در دو یا سه فاز تولید شده و هر شب ساعت 22:10 از شبکه یک سیما روی آنتن میرود. این سریال با حضور هنرمندان مطرح و با تجربه ای ساخته شده و از جذابیت های بالایی برخوردار است. تصویر برداری این سریال از ۱۷ تیر ۱۳۹۶ در شهرک سینمایی غزالی شروع شد. تصویر برداری این سریال علاوه بر تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن‌های متفاوت انجام شد. این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه پنج تولید شد و سپس به سیمافیلم سپرده شد.

این سریال به روایت زندگی و آداب و رسوم ایرانیان در دهه ۲۰ می‌پردازد و سراغ وقایع قصه زندگی «خسرو» و «مهربانو» می‌رود که به شکل یک رمان روایت می‌شود. همچنین قرار است به موضوعاتی تاریخی مثل کشف حجاب و کشت و تولید تریاک در این سریال پرداخته شود.

از یادها رفته قسمت1 با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

سریال از یادها رفته
سریال از یادها رفته
اطلاعات سریالدرباره سریالعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1398

کشور : ایران

زبان : فارسی تعداد قسمت ها:25| مدت زمان هر قسمت: 45 دقیقه

از یاد رفته ها


درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی در سال ۱۳۱۹ به نام فروغ است که در فرانسه درس خوانده و به دلیل شناخت نداشتن از وضعیت کشور و آداب رسوم آن، دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو (حسین یاری) و مهربانو (هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب می‌پردازد…

 



2 نظر