فصل دوم 2 سریال روزهای بی قراری قسمت 18

روزهای بیقراری فصل2 قسمت18 در ادامه روزهای بی قراری که فصل اول آن پیش از این که از شبکه یک سیما پخش شد ساخته شده است. بخش عمده ماجرا‌های سریال در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز روایت می‌شود و بخشی از داستان هم در مشهد می‌گذرد. روز‌های بیقراری ۲ به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی (تبریز) تولید شده است. روزهای بی قراری 2 یک ملودرام خانوادگی پرتعلیق است و به کارگردانی کاظم معصومی تولید شده است.

فصل اول سریال روزهای بی‌قراری به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تولید و در ۲۳ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال در فصل اول داستان زندگی سه‌دوست دانشگاهی بود. در فصل اول این سریال بازیگرانی چون پژمان بازغی ، الهام حمیدی ، سارا صوفیانی ، ابولفضل پورعرب و کامران تفتی حضور داشتند. خلاصه داستان فصل اول سریال روزهای بیقراری :رها (الهام حمیدی) و فرهاد (پژمان بازغی) با یکدیگر ازدواج کرده اند.رها بعد از مدتی رها باردار می شود,به علت مشکلی که برای مادر رها که در شهر دیگری زندگی میکند پیش می آید این زوج مجبور به سفر به آن شهر می شوند که این سفر منجر به تصادف می شود . در این ماجرا فرهاد سالم می ماند و رها به کما می رود ولی فرزندش به دنیا می آید.

روزهای بیقراری فصل2 قسمت18 با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1398

کشور : ایران

زبان : فارسی | کارگردان: کاظم معصومی | ژانر: درام، اجتماعی، خانوادگی | تاریخ انتشار: فروردین 1398

تعداد قسمت ها: 20 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 40 دقیقه | کیفیت: 576p

روزهای بیقراری


سارا که از همسر سابقش جدا شده، متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعی اش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است…

از جمله بازیگران روزهای بی قراری 2 می توان به ابوالفضل پورعرب در نقش کاویان ، پژمان بازغی در نقش فرهاد ، الهام حمیدی در نقش رها ، سارا صوفیانی در نقش سارا ، کامران تفتی در نقش منصور ، حمیدرضا ابراهیمی ، مریم خدارحمی ، والیه علوی ،عطیه غبیشابی ، حمیدرضا هدایتی ، حسام منظور ،فاطمه واحدی ، زهرا برومند و … اشاره کرد که سمیه فانی نیز به عنوان بازیگر خردسال در آن حضور دارد.

فصل دوم 2 سریال روزهای بی قراری پشت صحنه
فصل دوم 2 سریال روزهای بی قراری پشت صحنه



نظر بدهید