تماشا و دانلود سریال عاشقانه فصل اول قسمت ۳

عاشقانه فصل اول قسمت ۳ یک سریال نمایش خانگی می‌باشد که به کارگردانی منوچهر هادی کارگردانی شده‌است. در سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد، پس از انتشار عاشقانه این سریال به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. پخش این سریال تا قسمت ۸ به صورت نا منظم و غیر یکنواخت بود و بعد از اعتراض طرفداران این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) انجام شد.

خلاصه داستانعواملموسیقیحواشی

داستان سریال عاشقانه روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان می‌باشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد …

با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار)، کسی که از وجود او اطلاعی نداشتند! مشکلاتی بین دو زوج جوان، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل می‌گیرد…

«رضا» و «سهیل» که شرکتی بزرگ را اداره می کنند، به مشکلات مالی برخورده اند. «حاج یونس»، پدر «رضا»، مردی خیر است که وضع مالی بسیار خوبی دارد. رفت و آمد های مشکوک زنی به نام «گیسو» در زندگی او، پسرش را دچار تردید و نگرانی می کند. او تصمیم می گیرد تا خود، پای این زن را از زندگی پدرش قطع کند.

فرزاد فرزین تیتراژ ابتدایی سریال را با آهنگی به نام اقیانوس و فریدون آسرایی تیتراژ پایانی این سریال را با آهنگ سنگدل اجرا کرده‌اند. در قسمت چهارم این سریال قطعه جدیدی از فرزاد فرزین اجرا شد که به نام همین سریال یعنی عاشقانه می‌باشد. همچنین یک قطعه مشترک با عنوان کمک کن با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسراییبرای سکانس پایانی قسمت پنجم این سریال اجرا شده‌است. لیست کامل آهنگ‌های این سریال به شرح زیر می‌باشد:

  1. اقیانوس – فرزاد فرزین
  2. سنگدل – فریدون آسرایی
  3. عاشقانه – فرزاد فرزین (برنده جایزه بهترین تک آهنگ سال ۹۵ از جشن سالانه موسیقی ما)
  4. کمک کن – فرزاد فرزین و فریدون آسرایی
  5. خدا منو ببین – فرزاد فرزین
  6. گیسو – فریدون آسرایی

پخش قسمت ششم این مجموعه که قرار بود در تاریخ ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ از طریق فضای مجازی منتشر شود با دستور قضایی متوقف شد. اختلافات پیش‌آمده میان تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران مجموعه «عاشقانه» و عدم ارائه محتوا به بسترهای قانونی اینترنتی پخش فیلم و سریال همچون آیو، فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت و آی‌سیما دلیل اصلی این اختلاف و دستور قضایی برای عدم پخش این مجموعه از طریق فضای مجازی شد. یکی از قسمت‌های سریال نیز به خاطر حجاب بازیگران دیرتر توزیع شد.



نظر بدهید