تماشا و دانلود سریال پایتخت1 قسمت15 – _قسمت پایانی _ کیفیت عالی با لینک مستقیم

سریال پایتخت1 قسمت15 : نام فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت است که به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده می‌باشد.
که فصل نخست آن نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد.
تنابنده در یک افق دید بالا توانست در کنار خلق شخصیت نقی معمولی یک خانواده با هویت ایرانی را پس از مدت ها در تلویزیون نشان مخاطب دهد و همه صفات برجسته ای که در حصار رنگ و لعاب های زندگی امروز رو به فراموشی می رفت احیا کرد.

پایتخت از این منظر یک دستاورد بزرگ برای تلویزیون بود.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1390

کشور : ایران

زبان : فارسی

پایتخت

سریال پایتخت1 قسمت15 :

فصل اول سریال ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از علی‌آباد به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند …

صاحبخانه می‌میرد و وراث حاضر به تحویل خانه نمی‌شوند، بدین ترتیب در پی مشکلاتی که در تهران برای آنها پیش می‌آید مجبور می‌شوند مدتی در کامیون ارسطو زندگی کنند…

در روزگاری که تلویزیون با کمبود سریال های طنز خوب روبرو بود، سیروس مقدم با همراهی محسن تنابنده با ساخت « سریال پایتخت » دست به کار بزرگی زدند.

سریال پایتخت ، مجموعه طنزی بود که مفهوم جدیدی را وارد قاب جادویی نمود و اتفاقات ساده زندگی را به صورت بامزه ای به تصویر کشید.

« سریال پایتخت » سالهاست که در ایام نوروز مهمان خانواده های ایرانی شده و با شخصیت های جذابی مانند نقی و ارسطو، لحظات شادی را برای ما ساخته است.



نظر بدهید