تماشا و دانلود سریال بی قرار فصل دوم قسمت 6 – کیفیت عالی با لینک مستقیم

پخش خلاصه‌ای از مجموعه تلویزیونی بی‌قرار به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام از دوشنبه (پنجم آذرماه 1397) آغاز شد و اولین قسمت از فصل دوم این مجموعه از دوشنبه 12 آذر 1397 پخش میشود.این سریال پربازیگر که در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفته است؛ از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می‌شود و تکرار آن نیز ساعت 1:45 بامداد، 12:15 و 16:15 خواهد بود.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1396

کشور : ایران

زبان : فارسی

زنی به نام رعنا پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجو‌های فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند…

فصل دوم سریال بی قرار به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام پس از چهار سال وقفه سرانجام روی آنتن شبکه دو رفت. گرچه وقفه چند ساله در پخش فصل دوم این مجموعه دلیل مشخص و روشنی نداشت و ممکن است همین وقفه طولانی باعث لطمه خوردن به کار شود. با این حال این شبکه با پخش خلاصه ای از فصل اول توانست داستان را برای مخاطب یادآوری کند. مجموعه ای که داستان زندگی زنی به نام رعنا با بازی لاله اسکندری را روایت می کند که با فرار از خانه پدری در ۱۶ سالگی به امید زندگی بهتر و رفاه درگیر مشکلات و مسائل مختلف می شود….



نظر بدهید