تماشا و دانلود فیلم سینمایی چیزی برای از دست دادن نیست _ Nothing to Lose 1997 _ دوبله فارسی بدون سانسور

چیزی برای از دست دادن نیست : هیچ چیز برای از دست دادن (به انگلیسی: Nothing to Lose ) یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۱۹۹۷با بازی تیم رابینز و مارتین لارنس است . کارگردانی این فیلم بر عهده استیو اودکرک بوده که نویسنده فیلم نیز بوده و به عنوان یک محافظ امنیتی در فیلم ظاهر شده است.در جولای 1997 اکران شد و در گیشه بیش از 40 میلیون دلار فروخت.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.7

تاریخ انتشار : 1997

مدت زمان : 98 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

چیزی برای از دست دادن نیست
چیزی برای از دست دادن نیست

چیزی برای از دست دادن نیست :
نیک بیم، مدیر تبلیغات، فکر می‌کند زندگی‌اش خیلی خوب پیش می‌رود، تا اینکه از سر کار به خانه برمی‌گردد و متوجه می‌شود که همسرش آن، ظاهراً با مرد دیگری رابطه دارد. او پس از پیدا کردن یک جفت دکمه سرآستین فیلیپ در آشپزخانه، استنباط می کند که این مرد رئیس او، فیلیپ بارو است. در آستانه یک حمله عصبی ، نیک در اطراف شهر رانندگی می کند تا اینکه ترنس پل “تی پل” دیویدسون، راننده خودرو سوار ماشینش می شود و سعی می کند او را سرقت کند. نیک با چرخاندن میزها به قاتل خود، تی پل را می رباید و بعداً او را به یک غذاخوری در یک صحرای آریزونا می برد .

پس از اینکه تی پل یک پمپ بنزین را دزدی می کند، نیک با او همکاری می کند و قصد دارد برای انتقام از این رابطه، فیلیپ را سرقت کند. نیک از ترکیب یک گاوصندوق در دفتر فیلیپ که حاوی مقدار زیادی پول نقد است ، و همچنین بهترین زمان برای ورود و جایی که نباید در ساختمان سرمایه گذاری کرد، می داند…