تماشا و دانلود فیلم سینمایی تحلیلش کن 2 _ Analyze That 2002 _ دوبله فارسی بدون سانسور

تحلیلش کن 2 : آنالیز که یک فیلم کمدی جنایی آمریکایی به کارگردانی هارولد رامیس و تهیه کنندگی پائولا واینستاین و جین روزنتال است که در سال 2002 منتشر شد . این فیلم دنباله ای بر فیلم 1999 Analyze This است . در این فیلم رابرت دنیرو و بیلی کریستال به ایفای نقش پرداخته‌اند که به ترتیب نقش‌های اوباش پل ویتی و روان‌پزشک بن سوبل را بازی می‌کنند.

پس از موفقیت فیلم اول، برادران وارنر دنباله‌ای برای فیلم ساختند و بسیاری از همان بازیگران و گروه بازگشتند. آنالیز که در 6 دسامبر 2002 اکران شد، اما موفقیت تجاری فیلم اول را به دست نیاورد و تنها 55 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 60 میلیون دلاری خود فروخت.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 5.9

تاریخ انتشار : 2002

مدت زمان : 96 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

تحلیلش کن 2 :
نزدیک به اتمام دوران محکومیت خود در Sing Sing ، زندگی پل ویتی در حالی که در زندان است توسط قاتلان و نگهبانان فاسد تهدید می شود. او شروع به خواندن آهنگ‌های نمایشی از داستان وست ساید می‌کند تا توجه بن سوبل را جلب کند، که قبلاً در هنگام شرکت در مراسم تشییع جنازه پدرش تلفن او را قطع کرده بود.

اف‌بی‌آی از بن می‌خواهد تا آزمایش‌های روانپزشکی روی پل انجام دهد تا مشخص شود که آیا او تظاهر به جنون می‌کند یا خیر. پس از آزمایش‌ها، به نظر می‌رسد که وضعیت روانی پل رو به وخامت است و اف‌بی‌آی آزادی پل را برای یک ماه در بازداشت بن برای درمان بیشتر تأیید می‌کند. همانطور که بن پل را از زندان بیرون می کند، پل بلافاصله نشان می دهد که او جعل کرده است…

کارگردان : Harold Ramis

نویسنده گان : Kenneth Lonergan , Peter Tolan , Peter Steinfeld

بازیگران :