تماشا و دانلود فیلم سینمایی لنگ دراز _ Longlegs 2024 _ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم سینمایی لنگ دراز : Longlegs یک فیلم ترسناک وآمریکایی محصول 2024به نویسندگی و کارگردانی اسگود پرکینز است که مایکا مونرو ، نیکلاس کیج ، بلر آندروود و آلیشیا ویت در آن ایفای نقش کرده اند. داستان این فیلم در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و یک مامور اف‌بی‌آی را دنبال می‌کند که وظیفه دارد یک قاتل سریالی غیبی را که مسئول قتل چندین خانواده در سراسر ایالت اورگان است، بدون حضور فیزیکی در جنایات، ردیابی کند. کیج همچنین از طریق شرکت تولید فیلم Saturn خود به عنوان تهیه کننده در این فیلم خدمت کرد.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.9

تاریخ انتشار : 2024

مدت زمان : 101 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

فیلم سینمایی لنگ دراز
فیلم سینمایی لنگ دراز

فیلم سینمایی لنگ دراز :
در سال 1974 در اورگان، یک دختر جوان با دوربین پولاروید صدایی مرموز را دنبال می کند و با مردی نامنظم با آرایش کم رنگ روبرو می شود.

در دهه 1990، لی هارکر، مامور اف‌بی‌آی ، که روشن بینی احتمالی را از خود نشان می‌دهد ، توسط سرپرستش ویلیام کارتر به پرونده‌ای مربوط به یک سری قتل-خودکشی در اورگان منصوب می‌شود. هر مورد شامل پدری است که خانواده‌اش و خودش را می‌کشد و نامه‌ای با رمزگذاری شیطانی با امضای “Longlegs” که دستخط آن متعلق به هیچ یک از اعضای خانواده نیست، از خود به جای گذاشته است. لی متوجه می شود که هر خانواده یک دختر 9 ساله دارد که در 14 ماه به دنیا آمده است، همه قتل ها در شش روز قبل یا بعد از تولد اتفاق افتاده اند و قتل ها یک نماد مثلث پنهانی را در یک تقویم با یک تاریخ تشکیل می دهند. گم شده لی در حالی که با مادرش روث صحبت می کند، یک کارت تولد رمزگذاری شده از لانگلگز دریافت می کند که به او هشدار می دهد که فاش شدن منبع کد منجر به قتل مادرش می شود…