تماشا و دانلود فیلم سینمایی رادیکال _ Radical 2023 _ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم سینمایی رادیکال : رادیکال یک فیلم کمدی-درام مکزیکی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر زالا است. بر اساس مقاله Wired در سال 2013 ، “راهی رادیکال برای رها کردن نسلی از نوابغ” اثر جاشوا دیویس ، اوجنیو دربز را در نقش اصلی بازی می کند.

این فیلم که دومین فیلم کارگردانی زالا است، در 19 ژانویه 2023 در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و در آنجا جایزه برگزیده جشنواره را دریافت کرد. در 20 اکتبر 2023 در مکزیک منتشر شد .

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 7.8

تاریخ انتشار : 2023

مدت زمان : 125 دقیقه

کشور : مکزیک

زبان : دوبله فارسی

فیلم سینمایی رادیکال
فیلم سینمایی رادیکال

فیلم سینمایی رادیکال :
در سال 2011، یک معلم جدید، سرجیو خوارز کورئا، به مدرسه ابتدایی بد مدیریت خوزه اوربینا لوپز در ماتاموروس می رسد . در یک محیط ظالمانه مملو از خشونت کارتل های مواد مخدر ، دانش آموزان این مدرسه از برخی از بدترین نمرات تحصیلی در تمام مکزیک رنج می برند. با توجه به امکانات فرسوده و کمبود منابع آموزشی مانند رایانه، اکثر مربیان انگیزه کمی برای تدریس دارند و عمدتاً بر روی قبولی کلاس های خود در آزمون های استاندارد شده توسط دولت تمرکز می کنند که هیچ الهام بخشی به یادگیری واقعی ندارند.

سرجیو دانش‌آموزان کلاس ششم خود را با رویکردی غیرمتعارف در تدریس غافلگیر می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا مشکلات را خلاقانه حل کنند. به عنوان مثال، برای کمک به آنها در تفکر ریاضی، کلاس درس را دگرگون می کند و همه میزها را وارونه می کند تا به طور فرضی قایق ها را در یک اقیانوس نشان دهد. از طریق این روش جدید، او قادر است دانش آموزان خود را به تعیین پاسخ درست ترغیب کند. وقتی مدیر مدرسه، چوچو، کلاس را چک می‌کند، مثل آنها گیج می‌شود…

کارگردان : Christopher Zalla

نویسنده گان : Christopher Zalla , Joshua Davis , Laura Guadalupe A

بازیگران :

سایر بازیگران :Eugenio Derbez _ Daniel Haddad _ Jennifer Trejo _ Mia Fernanda Solis _ Danilo Guardiola _ Gilberto Barraza _ Victor Estrada _ Manuel Márquez _ Christian González _ Xochiquetzal Martínez _ Edmundo Moñoz _ Enoc Leaño _Manuel Cruz Vivas _ Erwin Veytia _ Allison Pérez Bernal _ Andrea Nicole _ Kaarlo Isaac _ Franco Ortega.