تماشا و دانلود فیلم سینمایی فصل کشتن _ Killing Season 2013 _ دوبله فارسی بدون سانسور

فصل کشتن : فصل کشتار (به انگلیسی: Killing Season) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ است که توسط ایوان داگرتی و کارگردانی مارک استیون جانسون برای Millennium Films , به عنوان اولین جفت روی پرده جان تراولتا و رابرت ساخته شده است. دنیرو . این فیلم مربوط به دعوای شخصی بین یک آمریکایی و یک سرباز کهنه سرباز جنگی صرب است .

فیلمنامه داگرتی پس از برنده شدن در مسابقه فیلمنامه نویسی در سال 2008 توجه تهیه کنندگان را به خود جلب کرد .این فیلم نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 5.4

تاریخ انتشار : 2013

مدت زمان : 91 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

فصل کشتن
فصل کشتن

فصل کشتن :
در طول جنگ بوسنی ، سربازان آمریکایی شاهد جنایات و سپس به سربازان صرب که آنها را مسئول آنها می‌دانند شلیک می‌کنند.

در بلگراد کنونی ، صربستان ، سرباز سابق عقرب‌ها ، امیل کواچ (تراولتا)، که از تیراندازی‌ها جان سالم به در برد، با خبرچین خود ملاقات می‌کند تا پرونده‌ای را درباره کهنه سرباز آمریکایی و سرهنگ سابق ناتو ، بنجامین فورد (دنیرو) بازیابی کند.

در همین حال، فورد به یک کابین در شهرستان سویر، تنسی ، ایالات متحده عقب نشینی کرده است تا تلاش کند جنگ را فراموش کند. او که اکنون گوشه نشین شده است، در طی یک سفر شکار با کواچ که به عنوان یک گردشگر اروپایی ظاهر می شود، ملاقات می کند. این دو مرد با هم دوست می شوند تا اینکه کواچ هویت واقعی خود را فاش می کند…

کارگردان : Mark Steven Johnson

نویسنده : Evan Daugherty

بازیگران :