تماشا و دانلود فیلم سینمایی قتل منصفانه _ Righteous Kill 2008 _ دوبله فارسی بدون سانسور

قتل منصفانه : Righteous Kill یک فیلم مهیج جنایی آمریکایی به کارگردانی جان آونت و نویسندگی راسل گویرتز است که در سال 2008 منتشر شد . در این فیلم رابرت دنیرو و آل پاچینو در نقش کارآگاهان اداره پلیس شهر نیویورک در جستجوی یک قاتل زنجیره ای هستند. این سومین فیلمی است که در آن دنیرو و پاچینو در نقش های اصلی ظاهر می شوند (بعد از پدرخوانده قسمت دوم و گرما ) و همچنین جان لگوئیزامو ، کارلا گوگینو ، دانی والبرگ ، برایان دنهی و کرتیس جکسون در آن بازی می کنند .

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.0

تاریخ انتشار : 2008

مدت زمان : 101 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

قتل منصفانه
قتل منصفانه

قتل منصفانه :
روانشناسان پلیس فیلم های ضبط شده مردی با نام مستعار ترک را بررسی می کنند که نام کامل خود را کارآگاه دیوید فیسک، قاتل پسر شاعر است. پسر شعر این نام را به خاطر شیوه‌های عملی خود در قتل مجرمان و به جا گذاشتن اشعار کوتاه با بدن آنها به دست آورد. فیسک فاش می‌کند که به شریک 30 ساله‌اش، کارآگاه تام کوان، نگاه می‌کند و او را الگوی رفتاری خود از پلیس می‌داند. شریک ترک با نام مستعار خروس شناخته می شود، و به طور مداوم در خارج از فیلم های ضبط شده از آنها به عنوان چنین نام برده می شود.

داستان به دهمین قربانی Poetry Boy، دلال محبتی به نام رابرت “رامبو” برادی برمی گردد. ترک و خروس با کارآگاهان کم تجربه کارن کورلی، سایمون پرز و تد رایلی در مورد قتل تحقیق می کنند. وقتی آنها شعری را روی بدن پیدا می کنند، پلیس آن را به Poetry Boy مرتبط می کند. ترک با کورلی زندگی می کند که از قضا دوست دختر سابق پرز است و باعث تنش بین سه کارآگاه می شود…