تماشا و دانلود فیلم سینمایی به دنبال بازگشت _ The Comeback Trail 2020 _ دوبله فارسی بدون سانسور

به دنبال بازگشت : مسیر بازگشت (به انگلیسی: The Comeback Trail) یک فیلم کمدی جنایی آمریکایی محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی جورج گالو و نویسندگی گالو و جاش پوسنر است که بر اساس فیلمی به همین نام اثر هری هورویتز در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است . در این فیلم رابرت دنیرو ، تامی لی جونز ، مورگان فریمن ، زک براف ، امیل هیرش ، ادی گریفین ، کیت کاتزمن و بلریم دستانی به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 5.7

تاریخ انتشار : 2020

مدت زمان : 104 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

به دنبال بازگشت
به دنبال بازگشت

به دنبال بازگشت :
مکس باربر تهیه‌کننده پس از آخرین فیلم‌هایش در گیشه، بدهی عمیقی به رجی فونتین دارد. جیمز مور، تهیه کننده رقیب، پیشنهاد می کند بدهی خود را تسویه کند، حتی یک میلیون دلار برای فیلمنامه فیلمی به نام “بهشت” که مکس مالک حقوق آن است، پیشنهاد می دهد. مکس با اکراه موافقت می کند، اما زمانی که به طور اتفاقی شاهد مرگ فرانک پیرس ستاره سینما می شود، نظرش تغییر می کند و پس از آن مور 5 میلیون دلار پول بیمه دریافت می کند.

مکس که متوجه می‌شود می‌تواند بدهی‌اش را بپردازد و بهشت ​​را انجام دهد، تصمیم می‌گیرد فیلم جدیدی بسازد تا بتواند نقش اصلی خود را از بین ببرد و پول را جمع‌آوری کند. مکس و برادرزاده‌اش والتر کریسون که در یک خانه سالمندان به ستاره وسترن خودکشی می‌کنند، دوک مونتانا، برخورد می‌کنند و او را متقاعد می‌کنند که در پروژه بعدی خود بازی کند…