تماشا و دانلود فیلم سینمایی گردبادها _ Twisters 2024 _ دوبله فارسی بدون سانسور

گردبادها : Twisters یک فیلم فاجعه آمیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی لی آیزاک چانگ بر اساس فیلمنامه ای از مارک ال. اسمیت بر اساس داستانی از جوزف کوسینسکی است .فیلم به‌عنوان دنباله‌ای مستقل برای Twister (1996) عمل می‌کند و دیزی ادگار جونز ، گلن پاول ، آنتونی راموس ، براندون پریا ، مائورا تیرنی و ساشا لین در آن بازی می‌کنند . این فیلم به دنبال درگیری گروه‌های تعقیب‌کننده‌های طوفان است که درباره شیوع گردباد در اوکلاهاما تحقیق می‌کنند.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.9

تاریخ انتشار : 2024

مدت زمان : 122 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

گردبادها
گردبادها

گردبادها :
کیت کارتر در اوکلاهما با تعقیب کنندگان طوفان جاوی، آدی، پراوین و دوست پسرش جب کار می کند. در کنار یک داپلر Dorothy V ، این تیم به امید کاهش شدت آن و تأمین بودجه برای تحقیقات بیشتر، بشکه‌هایی از دانه‌های پلی‌اکریلات سدیم را به داخل گردباد پرتاب می‌کند. با این حال، مقدار مواد شیمیایی برای متوقف کردن آن کافی نیست و خدمه در وسط گرفتار می شوند، زیرا به یک EF5 تبدیل می شود . جاوی از فاصله دور تماشا می‌کند که ادی، پراوین و جب از بین می‌روند و کشته می‌شوند و کیت آسیب دیده زنده می‌ماند.

پنج سال بعد، کیت در یک دفتر NOAA در شهر نیویورک کار می کند. جاوی، که برای شرکت رادار گردباد سیار Storm Par کار می کند، به کیت یک موقعیت یک هفته ای با تیمش پیشنهاد می کند تا یک سیستم اسکن گردباد جدید را با استفاده از رادار آرایه فازی آزمایش کند . کیت در ابتدا قبول نمی‌کند، اما بعد از آن که جاوی گزارش خبری درباره‌ی گردبادی که یک شهر را بدون اخطار ویران می‌کند، می‌فرستد و به او اطمینان می‌دهد که آنها شانسی برای نجات جان‌ها دارند…