تماشا و دانلود فیلم سینمایی توانا _ The Mighty 1998 _ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم سینمایی توانا : توانا یک فیلم کمدی-درام رفاقتی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۸ به کارگردانی پیتر چلسوم و نویسندگی چارلز لیویت است .این فیلم که بر اساس کتاب Freak the Mighty نوشته رادمن فیلبریک ساخته شده است، شارون استون ، گنا رولندز ، گیلیان اندرسون ، هری دین استانتون ، کایران کالکین ، جیمز گاندولفینی و الدن هنسون به ایفای نقش پرداخته اند .

این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و استون برای بازی خود نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 7.2

تاریخ انتشار : 1998

مدت زمان : 100 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

فیلم سینمایی توانا
فیلم سینمایی توانا

فیلم سینمایی توانا :
کوین “فریک” دیلون پسر 12 ساله ای است که از سندرم مورکیو رنج می برد و با مادرش گوئن “فیر گوئن” دیلون زندگی می کند. او فوق‌العاده باهوش است و به پروازهای فانتزی وسواس دارد، اما به دلیل ناتوانی‌اش با پاها و عصا راه می‌رود. در همین حال، ماکسول “مکس” کین یک پسر 14 ساله وحشی و در عین حال خوش اخلاق با چالش های یادگیری است و با پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش سوزان “گرام” و التون “گریم” پینمن زندگی می کند. او دو بار کلاس هفتم را ترک کرده است و توسط تونی “بلید” فاولر، یک بزهکار نوجوان که رهبر یک باند قلدر محلی به نام “پسران سگ‌خانه” است، عذاب می‌کشد. وقتی کوین به عنوان معلم خواندن مکس منصوب می شود، آنها به دلیل شرایط مشابهی که با هم دارند پیوند دوستی برقرار می کنند، مانند اینکه هم در مدرسه خود رانده شده اند و هم پدرانشان آنها را ترک می کنند…

کارگردان : Peter Chelsom

نویسنده گان : Rodman Philbrick , Charles Leavitt

بازیگران :