تماشا و دانلود فیلم سینمایی شهر دروغ ها _ City of Lies 2018 _ دوبله فارسی بدون سانسور

شهر دروغ ها : City of Lies یک فیلم جنایی مهیج محصول 2018 است که در مورد تحقیقات اداره پلیس لس آنجلس در مورد قتل خواننده های رپ توپاک شکور و بدنام BIG به کارگردانی برد فورمن ، با فیلمنامه ای از کریستین کنتراس بر اساس غیر از کتاب داستانی LAbyrinth اثر رندال سالیوان . در این فیلم جانی دپ در نقش راسل پول ، کارآگاه بازنشسته لس آنجلسو فارست ویتاکر در نقش روزنامه نگار جک جکسون و راکموند دانبار و نیل براون جونیور نیز بازی می کنند.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.5

تاریخ انتشار : 2018

مدت زمان : 112 دقیقه

کشور : آمریکا , انگلستان

زبان : دوبله فارسی

شهر دروغ ها
شهر دروغ ها

شهر دروغ ها :
در سال 2015، داریوس «جک» جکسون ، گزارشگر تحقیقی لس آنجلس تایمز، مأموریت می‌یابد تا در مورد قتل بزرگ بدنام بنویسد و با راسل پول، کارآگاه بازنشسته و رسوایی اداره پلیس لس‌آنجلس (LAPD) ملاقات می‌کند . در یک سری فلاش بک ، پول نظریه خود را فاش می کند که مدیر عامل شرکت Death Row Records، Suge Knight به افسران فاسد LAPD برای قتل والاس و سرپوش گذاشتن بر آن پول پرداخت کرده است .

در سال 1997، تنها چند هفته پس از قتل والاس، پول وظیفه بررسی تیراندازی یک افسر پلیس سیاه پوست، کوین گینز ، توسط یک کارآگاه سفیدپوست به نام فرانک لیگا را دارد . پول در رابطه با جنجال رسانه ای مربوط به دیگر حوادث نژادی اخیر در لس آنجلس، یعنی ضرب و شتم رادنی کینگ و محاکمه قتل OJ Simpson، از سوی مدیریت ارشد تحت فشار قرار دارد …