تماشا و دانلود فیلم سینمایی موتور سواران _ The Bikeriders 2023 _ دوبله فارسی بدون سانسور

موتور سواران : Bikeriders یک فیلم درام جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جف نیکولز است . جودی کامر ، آستین باتلر ، تام هاردی ، مایکل شانون ، مایک فیست ، بوید هالبروک ، دیمون هریمن ، بو کنپ ، امری کوهن ، کارل گلاسمن ، توبی والاس و نورمن ریدوس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. طرح آن، با الهام از کتاب عکسی به همین نام توسط دنی لیون ، زندگی باشگاه موتور سیکلت خرابکاران را به تصویر می کشد، نسخه ای خیالی از باشگاه موتور سیکلت Outlaws .

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 7.0

تاریخ انتشار : 2023

مدت زمان : 116 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

موتور سواران
موتور سواران

موتور سواران :
در سال 1965، کتی بائر با بنی کراس، یکی از اعضای سرسخت باشگاه موتور سیکلت وندالز واقع در شیکاگو آشنا می شود و تنها پنج هفته بعد با او ازدواج می کند. دانشجوی عکاسی دنی لیون با وندال ها سفر می کند و با آنها مصاحبه می کند. او از کتی می‌آموزد که بنیانگذار، جانی دیویس، ظاهراً پس از تماشای مارلون براندو در فیلم The Wild One، برای ایجاد باشگاه الهام گرفته است . رهبری جانی زمانی به چالش کشیده می شود که او پیشنهاد یک وندال را مبنی بر اجازه تشکیل فصل های جدید رد می کند. آنها در یک مبارزه مشت شرکت می کنند که جانی برنده می شود. او اقتدار خود را دوباره برقرار می کند اما به هر حال اجازه گسترش باشگاه را می دهد. فصل های جدید در سراسر غرب میانه شروع به شکل گیری می کنند .

در سال 1969، بنی توسط دو مرد در یک بار به دلیل پوشیدن رنگ های خود مورد حمله قرار می گیرد . پای او در حین درگیری تقریباً با یک بیل قطع شده است. جانی مالک را مجبور می‌کند تا اسامی مردان را ارائه کند و به وندال‌ها دستور می‌دهد که بار را بسوزانند. در حالی که بنی در حال نقاهت پس از عمل جراحی است، جانی او را تحت فشار قرار می‌دهد تا قبل از بهبودی کامل به یک رالی موتورسیکلت بیاید ، با مخالفت کتی. جانی به بنی پیشنهاد رهبری باشگاه را پس از کناره گیری می دهد، اما بنی آن را رد می کند…