تماشا و دانلود فیلم سینمایی آخرین توقف در یوما کانتی _ The Last Stop in Yuma County 2023 _ دوبله فارسی بدون سانسور

آخرین توقف در یوما کانتی : آخرین توقف در شهرستان یوما (به انگلیسی: The Last Stop in Yuma County) یک فیلم مهیج جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی فرانسیس گالوپی با بازی جیم کامینگز ، جوسلین دوناهو ، ریچارد بریک ، فایزن لاو و مایکل ابوت جونیور است. این اولین کارگردانی بلند گالوپی است.

The Last Stop in Yuma County در فستیوال شگفت انگیز در 23 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در ایالات متحده در سینماهای منتخب و در پلتفرم های دیجیتال در 10 می 2024 توسط Well Go USA Entertainment اکران شد .

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.9

تاریخ انتشار : 2023

مدت زمان : 90 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

آخرین توقف در یوما کانتی
آخرین توقف در یوما کانتی

آخرین توقف در یوما کانتی :
در یک مکان صحرایی دورافتاده در شهرستان یوما، آریزونا ، در دهه 1970، یک فروشنده چاقوهای مسافرتی در یک پمپ بنزین توقف می کند . ورنون، متصدی ایستگاه و متل، به او اطلاع می‌دهد که پمپ‌های ایستگاه خشک هستند و هیچ ایستگاه سوخت دیگری برای مسافت بیش از 100 مایل (160 کیلومتر) وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که یک کامیون سوخت‌رسان به زودی از راه برسد.

در رادیو، فروشنده در مورد یک سرقت از بانک در اوایل صبح همان روز در باکی می‌شنود . جایی که سارقان با حدود 250000 دلار با یک فورد پینتو سبز رنگ با قسمت عقب آسیب دیده فرار کردند. شارلوت، پیشخدمت غذاخوری مجاور، توسط شوهرش چارلی، که کلانتر محلی است، رها می شود . او ناهارخوری را باز می کند و از فروشنده استقبال می کند. در گفتگو با شارلوت، او اشاره می کند که برای تولد دخترش سارا در راه است به کارلزباد، کالیفرنیا.اندکی بعد، دو سارق بانک، تراویس و بو، با یک پی…