تماشا و دانلود فیلم سینمایی فرشته های معمولی _ Ordinary Angels 2024 _ دوبله فارسی بدون سانسور

فرشته های معمولی : فرشتگان معمولی یک فیلم درام مذهبی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ است.فیلم به کارگردانی جان گان و نویسندگی مگ تیلی و کلی فرمون کریگ بر اساس رویدادهای واقعی است که در جریان موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 رخ داد . در این فیلم هیلاری سوانک ، آلن ریچسون ، نانسی تراویس و تامالا جونز ایفای نقش می‌کنند .

این فیلم توسط Lionsgate در 23 فوریه 2024 اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و 19 میلیون دلار فروخت.

دیو متیوز داستان را به جان برگ منتقل کرد که داستان را به لاینزگیت رساند و آن را برای کوین داونز و تیم Kingdom Story Company آورد. در مارس 2022، فیلم به طور رسمی با بازی سوانک و ریچسون معرفی شد و جان گان کارگردانی و نگارش آخرین پیش نویس فیلمنامه را با جان اروین انجام داد. مگ تیلی و کلی فرمون کریگ پیش نویس قبلی را ارائه کردند و اعتبار نوشتن را دریافت کردند. فیلمبرداری در وینیپگ در آوریل 2022 و آلبانی، نیویورک ، در ژوئن 2022 انجام شد.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 7.4

تاریخ انتشار : 2024

مدت زمان : 118 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

فرشته های معمولی
فرشته های معمولی

فرشته های معمولی :
با الهام از یک داستان واقعی، در سال 1994 لوئیزویل، کنتاکی ، یک آرایشگر جامعه را گرد هم می آورد تا به یک پدر بیوه کمک کند تا جان دختر خردسالش را که به شدت بیمار است نجات دهد، پس از اینکه لوئیزویل توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای 1994 آمریکای شمالی برخورد کرد…