تماشا و دانلود فیلم سینمایی من کاپیتان هستم _ Io Capitano 2023 _ دوبله فارسی بدون سانسور

من کاپیتان هستم : Io capitano (به زبان ایتالیایی «من کاپیتان») یک فیلم درامبه کارگردانی ماتئو گارونه که بر اساس فیلمنامه ای توسط گارونه با ماسیمو گائودیوزو،ماسیمو چکرینیو آندره آ تاگلیافری نوشته شده است.

این فیلم که محصول مشترک بین‌المللی ایتالیا، بلژیک و فرانسه است، بر اساس ایده‌ای از گارونه است که از داستان‌های واقعی مسیرهای آفریقایی مهاجران به اروپا الهام گرفته شده است . فیلمبرداری در سنگال، مراکش و ایتالیا انجام شد.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 7.6

تاریخ انتشار : 2023

مدت زمان : 121 دقیقه

کشور : ایتالیا , بلژیک , فرانسه

زبان : دوبله فارسی

من کاپیتان هستم
من کاپیتان هستم

من کاپیتان هستم :
سیدو و موسا، دو پسر عموی نوجوان سنگالی، شهر خود داکار را ترک می کنند تا به ایتالیا برسند و از فقر فرار کنند. آنها با گذرنامه های جعلی از مالی عبور می کنند. جعل توسط یک پلیس کشف می شود، اما آنها در ازای دریافت رشوه از زندان فرار می کنند. زمانی که به نیجر می‌روند، پول می‌دهند تا به گروهی بپیوندند که با یک راهنما از صحرا پیاده می‌گذرند تا وارد لیبی شوند . این گروه متشکل از زنان و کودکان خردسال است. یک زن از فرط خستگی از دنیا می رود.

پس از ورود به لیبی، شورشیان گروه را رهگیری کرده و آنها را برای یافتن اشیاء قیمتی به پایین تکان می دهند.هنگامی که شورشیان متوجه می شوند که موسی پول خود را پنهان کرده است، او را به زندان می برند…

کارگردان : Matteo Garrone

نویسنده : Matteo Garrone , Massimo Ceccherini , Massimo Gaudioso

بازیگران :Seydou Sarr , Moustapha Fall , Issaka Sawadogo , Hichem Yacoubi , Doodou Sagna , Ndeye Khady Sy , Venus Gueye , Oumar Diaw , Joe Lassana , Mamadou Sani , Bamar Kane , Beatrice Gnonko , Flaure B.B. Kabore , Affif Ben Badra , Observateur Ebène , Jackie Zappa , Adbellah Elbkiri ,
Bidar Abdelahad