تماشا و دانلود سریال مردگان متحرک 3 قسمت 9 – کیفیت عالی با لینک مستقیم

 

سریال مردگان متحرک 3 قسمت 9 : فصل سوم سریال مردگان متحرک ، یک سریال تلویزیونی ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی در شبکه AMC ، در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ پخش شد و در ۳۱ مارس ۲۰۱۳ به پایان رسید که شامل ۱۶ قسمت بود. این مجموعه که توسط فرانک دارابونت برای تلویزیون ساخته شده است . بر اساس مجموعه ای از کتاب های کمیک همنام توسط رابرت کرکمن ، تونی مور و چارلی آدلارد است .

این فیلم توسط کرکمن، گلن مازارا ، دیوید آلپرت، و گیل آن هرد تهیه شده است و مازارا به عنوان مجری برنامه برای فصل دوم و آخرش. فصل سوم با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. این فیلم نامزد جوایز متعددی شد و برنده دو جایزه از جمله بهترین سریال تلویزیونی کابلی/سیندیکا در سی و نهمین جوایز Saturn شد.

 

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 2013

کشور : آمریکا

ژانر : هیجان انگیز , ترسناک , درام

زبان : دوبله فارسی

سریال مردگان متحرک
سریال مردگان متحرک

سریال مردگان متحرک 3 قسمت 9 :

داستان هشت ماه پس از کشته شدن شین والش و یورش به مزرعه خانواده گرین، با خطرناک تر شدن جهان و پیشرفت بارداری لوری ( سارا وین کالیز )، این فصل ادامه داستان ریک گرایمز است که یک دیکتاتوری را به خود گرفته است. رهبری مانند رهبری بر گروه بازماندگانش در حالی که آنها در یک دنیای پسا آخرالزمانی پر از زامبی‌های گوشت‌خوار که «واکرها» نامیده می‌شوند، زنده می‌مانند. پس از کشف یک پناهگاه امن بالقوه، گروه پناه می‌برد و در یک زندان بزرگ مستحکم ساکن می‌شود . اما این امنیت توسط یک جامعه مجاور – وودبری – به رهبری مردی شرور معروف به فرماندار. که به آندریا ( لوری هولدن ) علاقه‌مند است، تهدید می‌شود. همانطور که او باقی می ماند. پس از آتش زدن مزرعه، جدا شده و از وضعیت گروه اصلی بی خبر است…