تماشا و دانلود فیلم سینمایی زندگی ناتمام _ An Unfinished Life 2005 _ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم سینمایی زندگی ناتمام : یک زندگی ناتمام یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی لاسه هالستروم و بر اساس رمانی به همین نام مارک اسپراگ است. رابرت ردفورد ، جنیفر لوپز و مورگان فریمن بازیگران این فیلم هستند. داستان یک مزرعه‌دار خشن وایومینگ (ردفورد) است که باید رابطه‌اش را با عروسش (لوپز) و نوه‌اش که قبلاً برای او ناشناخته بود، پس از اینکه به‌طور منتظره‌ای در مزرعه‌اش ظاهر می‌شوند و می‌خواهند با او بماند، آشتی دهد…

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 7.0

تاریخ انتشار : 2005

مدت زمان : 108 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

فیلم سینمایی زندگی ناتمام
فیلم سینمایی زندگی ناتمام

فیلم سینمایی زندگی ناتمام :
یک سال پیش، یک خرس گوساله ای را از مزرعه میچ و اینار دزدید. دو دوست تلاش کردند تا گوساله را نجات دهند، اما خرس به طرز وحشیانه ای به میچ حمله کرد – و چون اینار مست بود، نتوانست میچ را از آسیب جدی نجات دهد. خرس به کوه فرار کرد.

یک سال بعد، زخم های میچ همچنان باعث درد مداوم او می شود. اینار روزانه از میچ مراقبت می کند و به او تزریق مورفین، غذا و دوستی می دهد. او احساس گناه خود را به عصاهای عاطفی تکیه می دهد، در حالی که میچ تلاش می کند تا با عصاهای واقعی راه برود. خرس بعداً در شهر در جستجوی غذا دیده می شود. کلانتر کرین کورتیس آن را می گیرد و به باغ وحش شهر می رسد. تقریباً در همان زمان، ژان داماد گمشده اینار در آستان او ظاهر می شود.

کارگردان : Lasse Hallström

نویسنده : Mark Spragg , Virginia Korus Spragg

بازیگران :