سریال ترکی قضاوت قسمت 41 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

سریال ترکی قضاوت قسمت 41 : قضاوت یک مجموعه تلویزیونی ترکی محصول شرکت آی یاپیم به کارگردانی علی بیلگین است که اولین قسمت آن در ژانر درام، هیجان انگیز روانشناختی و پلیسی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ پخش شد.

نقش‌های اصلی را کان اورگانجی‌اوغلو و پینار دنیز ایفا کرده‌اند

این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon)، بیشتر از یک عاشقانه ساده است و در ترکیب ژانرهای مختلف و پیچیدگی ماجراهای شخصیت‌هایش، مفهوم عدالت و حقیقت به چالش کشیده می‌شود.

به طوری که اگر از زوایای مختلف و دید هر کدام به ماجرا نگاه کنیم، هر کدام به نوعی حق دارند و «قضاوت» در این مورد، به همین سادگی هم نیست

این سریال با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 8.5

تاریخ انتشار : ‍ 2021

مدت زمان هر قسمت : ‍ 150 دقیقه

ژانر : جنایی , درام

کشور : ترکیه

زبان : ترکی (دوبله فارسی)

سریال ترکی قضاوت

سریال ترکی قضاوت قسمت 41 :

ایلگاز و جیلین که مسیرهایشان با یک پرونده قتل تلاقی می‌کند، باید برای یافتن قاتل با هم دست به کار شوند. این وضعیت یک نقطهٔ عطف در زندگی هر دوی آن هاایجاد می‌کند.

سریال ترکی قضاوت

خلاصه داستان سریال ترکیه ای قضاوت از این قرار است که وکیلی شجاع و نترس به نام سیلین (پینار دنیز) که هر کاری برای برقراری عدالت حاضر است انجام دهد و یک دادستان مقرراتی و سنتی پایبند به قانون، در جریان رسیدگی به ماجرای پرونده قتلی با هم برخورد می‌کنند.

این دو شخصیت به گونه‌ای متضاد هم هستند و این، باعث نوعی جذابیت در شیمی رابطه آن‌ها است و در ضمن، ایجاد نوعی کشش برای شروع رابطه عاشقانه بین آن‌ها است. پدر وکیل سیلین متهم به سرقت است و محکوم به 5 سال حبس شده و او از زمان تحصیل در دانشگاه، مسئولیت خانواده‌اش را برعهده دارد.