سریال علاقه پادشاه قسمت 16 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

علاقه پادشاه قسمت 16 : عشق پادشاه ( به کره‌ای : 연모 ؛ RR : Yeonmo ؛ محبت روشن )، یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی پارک یون بین ، روون ، نام یون سو ، چوی بیونگ چان ، بائه یون کیونگ و جونگ چاه است. یون . از 11 اکتبر تا 14 دسامبر 2021 هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:30 ( KST ) در 20 قسمت از KBS2 پخش شد برای پخش در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

سریال با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 8.5

تاریخ انتشار : ‍ 2021

ژانر : رمانتیک . درام

زمان : 70 دقیقه

کشور : کره

زبان : (دوبله فارسی)

علاقه پادشاه
علاقه پادشاه

علاقه پادشاه قسمت 16 :
داستان در زمان سلسله چوسون اتفاق می‌افتد ، در زمانی که دوقلوها نشانه‌ای شوم به حساب می‌آمدند. در نتیجه، زمانی که همسر ولیعهد دوقلو به دنیا می آورد، دستور کشتن دختر ارسال می شود. برای نجات او، او را مخفیانه از قصر بیرون می فرستند.
چند سال بعد، دختر دوقلوی دام یی به کاخ باز می گردد تا به عنوان خدمتکار مشغول به کار شود. هنگامی که دوقلو مذکر، لی هوی، جان خود را به دلیل هویت اشتباه از دست می‌دهد، مادرشان که دخترش را به عنوان خدمتکار دادگاه دام-یی می‌شناسد، او را متقاعد می‌کند که جای لی هوی را بگیرد. لی هوی (دام یی) با وجود اینکه از همه فاصله می گیرد، شروع به ایجاد احساسات نسبت به جونگ جی وون، اولین عشق اولیه و معلم بعدی او که از یک خانواده اصیل می آید، می کند.