سریال فساد توکیو قسمت 3 _ دوبله فارسی بدون سانسور _

فساد توکیو قسمت 3 : Tokyo Vice یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط جی تی راجرز و بر اساس کتابی با همین عنوان توسط جیک ادلشتاین در سال 2009 ساخته شده است. اولین نمایش آن در ۷ آوریل ۲۰۲۲ در HBO Max انجام شد. آنسل الگورت و کن واتانابه در نقش های اصلیایندر ژوئن 2022، این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

سریال با کیفیت عالی برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شده است.

اطلاعات سریالخلاصه داستانعوامل سریال و بازیگران

امتیاز : 8.0

تاریخ انتشار : 2022

زمان : 60 دقیقه

ژانر : جنایی , درام , هیجان انگیز

کشور : آمریکا

زبان : دوبله فارسی

فساد توکیو
فساد توکیو

فساد توکیو قسمت 3 :
در سال 1999، جیک ادلشتاین ، روزنامه‌نگار آمریکایی به توکیو نقل مکان کرد و باید امتحان کتبی زبان ژاپنی را بگذراند تا شانس پیوستن به کارکنان یک روزنامه بزرگ ژاپنی را داشته باشد. او موفق می شود اولین روزنامه نگار خارجی آنها شود و از پایین ترین نقطه شروع می کند. او که زیر بال یک کارآگاه کهنه کار در تیم معاونت گرفته می شود، شروع به کشف دنیای تاریک و خطرناک یاکوزاهای ژاپنی می کند.
انسل الگورت در نقش جیک ادلشتاین ، روزنامه نگار آمریکایی اهل میسوری که به توکیو نقل مکان می کند. هر چه بیشتر بماند، بیشتر به فساد دنیای زیرین توکیو می پردازد، جایی که هیچ کس آنطور که به نظر می رسد نیست.
کن واتانابه در نقش هیروتو کاتاگیری، کارآگاه در بخش جرایم سازمان‌یافته. او یک شخصیت پدری برای ادلشتاین است که به او کمک می کند تا از مرز نازک و اغلب متزلزل بین قانون و جرایم سازمان یافته عبور کند.
ریچل کلر در نقش سامانتا پورتر، یک تبعه آمریکایی ساکن توکیو که به عنوان مهماندار در کلوپ اونیکس ناحیه کابوکیچو زندگی می کند…





نظر بدهید