سریال آنه 2022 قسمت 3 _ دوبله فارسی بدون سانسور _

آنه 2022 قسمت 3 : آن ، با عنوان فرعی داستان یک مادر ، یک مینی سریال تلویزیونی درام تاریخی بریتانیایی است که توسط World Productions ساخته شده است. این درام چهار قسمتی با بازی ماکسین پیک در نقش مبارز اصلی آن ویلیامز ، حول فاجعه هیلزبورو در سال 1989 و عواقب آن می چرخد. این سریال در تاریخ 2 ژانویه 2022 در ITV پخش شد و برای چهار شب متوالی پخش شد.

سریال با کیفیت عالی برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شده است.

اطلاعات سریالخلاصه داستانعوامل سریال و بازیگران

امتیاز : 8.2

تاریخ انتشار : 2022

زمان : 53 دقیقه

ژانر : درام

کشور : انگلستان

زبان : دوبله فارسی

آنه 2022
آنه 2022

آنه 2022 قسمت 3 :
این سریال از سال 2018 در حال ساخت بود. پس از مدتی تامل، نمایشنامه‌سازی زندگی و کار آن ویلیامز توسط World Productions برای ITV مورد تایید دختر واقعی او سارا، که در زمان وقوع فاجعه 9 ساله بود، دریافت کرد. او با فیلمنامه نوشته شده توسط کوین سامپسون ، نویسنده صدای هیلزبورو کمک خواهد کرد . بروس گودیسون کارگردانی و سایمون هیث از شرکت جهانی پروداکشنز تهیه کننده اجرایی درام خواهد بود.
ماکسین پیک در نقش آن ویلیامز , استیون والترز در نقش استیو ویلیامز , کمبل والاس در نقش کوین ویلیامز , بابی شوفیلد در نقش مایکل ویلیامز, لیلی شپرد و الی می دیویس در نقش سارا ویلیامز , کلر کالبریت در نقش شیلا کلمن , راب جارویس در نقش جان گلاور , متیو مک نالتی در نقش اندی برنهام , پولی کمپ در نقش آن ادلینگتون , ریموند وارینگ در نقش استیو هارت , ایان پولستون دیویس در نقش فیل اسکراتون , گریسی کلی در نقش دبرا مارتین





نظر بدهید