سریال زوج محقق قسمت 4 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

زوج محقق قسمت 4 : Partners for Justice ( کره ای : 검법남녀 ; Hanja : 檢法男女; RR : Gumbeobnamnyeo ) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۸ با بازی جونگ جائه یونگ و جونگ یو- می ساخته شده است. اولین سریالدر ماه مه 2018 در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 ( KST ) از شبکه MBC پخش شد. در اکتبر 2018، MBC اعلام کرد که برای فصل دوم تمدید شد، که اولین بار در سال 2019 پخش شد. کانگ سونگ هیون و نو مین وو به عنوان سرنخ های سری دوم اعلام شدند. از 3 ژوئن تا 29 ژوئیه 2019 در MBC پخش شد.

سریال با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 8.3

تاریخ انتشار : ‍ 2018_2019

ژانر : رازآلود , درام , جنایی

مدت زمان تقریبی هر قسمت : 60 دقیقه

کشور : کره

زبان : دوبله فارسی

زوج محقق
زوج محقق

زوج محقق قسمت 4 :
درباره یک پزشک قانونی، بک بئوم، که در کار خود ماهر است، اما شخصیت عجیب و غریب دارد و دادستان، یون سول، که یک دادستان تازه کار با قلب گرم است. او شخصیت درخشانی دارد و از پیشینه خانواده ثروتمند است. آنها برای حل پرونده ها با هم همکاری می کنند.
جونگ جائه یونگ در نقش بک بئوم , پزشک قانونی با ده سال سابقه کار در سازمان پزشکی قانونی کشور. اگرچه مهارت های او شناخته شده است، اما او غیرعادی است و شخصیت حساسی دارد.
جونگ یو می در نقش یون سول , یک دادستان تازه کار که در ناحیه 8 شرقی کار می کند. او در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد و دارای حافظه عکاسی بود. او باهوش و خونگرم است، البته کمی دست و پا چلفتی.پارک یون سوک در نقش کانگ هیون…

کارگردان : Hyun Ra-wae (season 1) , Han Jin-sun (season 2)

نویسنده : Won Young-sil (season 1) , Jo Won-ki (season 2)

بازیگران :