سریال گرسنه و پرمو قسمت 1 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

گرسنه و پرمو قسمت 1 : باران و Noh Hong Chul معنای آرامش را دوباره تعریف می کنند، زیرا آنها به سفر جاده ای رویایی خود با موتور سواری می روند و غذاهای خوشمزه و مناطق زیبا را کاوش می کنند. این شو در سال 2021 به کارگردانی کیم ته هو در غالب و ژانر غذا , کمدی و ماجراجویی ساخته شد.

سریال با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان

امتیاز : 7.6

تاریخ انتشار : ‍ 2021

ژانر : غذا , ماجراجویی , کمدی

کشور : کره

زبان : (دوبله فارسی)

گرسنه و پرمو
گرسنه و پرمو

گرسنه و پرمو قسمت 1 :
رفقای Rain و Ro Hong-chul در سفر جاده ای رویاهای خود با موتورسیکلت در حالی که از غذاهای خوشمزه و مکان های دیدنی در اطراف کره لذت می برند، استراحت و استراحت می کنند.
راین و هونگ چول با دوچرخه‌های جدید براق، ماجراجویی خود را در یک روز بارانی در جزیره ججو آغاز می‌کنند. افراد محلی لی هیو لی و لی سانگ سون برای شام به هم می پیوندند.
باران (معروف به جونگ جی هون)، بازیگر و خواننده سرشناس، بخش “گرسنه” این جفت است. زمانی که او کار می کند، فقط یک وعده غذایی در روز می خورد تا هیکل شگفت انگیز خود را حفظ کند، اما عاشق غذا است و زمانی که کار نمی کند، اساساً همیشه غذا می خورد. او قطعاً ساکت و آرام است و بسیار منظم است. رو هونگ چول، مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع و واقعی در دهه گذشته یا بیشتر، «مودار» است – اگرچه او درست قبل از سفرشان برای کمپین تبلیغاتی ریش‌های فراوان خود را تراشید. وی صریح است، رئیس‌های نتفلیکس را می‌بوسد (روی کلاهش علامت قرمز رنگ N را می‌بندد)، و بسیار مراقب شیطان است.
آن دو تصمیم گرفتند که باید با هم به جاده بروند، تعطیلات آخر هفته یا هفته‌ها را از برنامه‌های شلوغ خود صرف کنند و موتورسیکلت سواری کنند، غذای عالی بخورند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کارگردان : Kim Tae Ho

بازیگران :