سریال درمانگر قسمت 1_ تماشا و دانلود کاملا رایگان

درمانگر قسمت 1 : سریال کوتاه «درمانگر» به کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور به‌زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی و امیر رضا دلاوری بازیگران این سریال کوتاه هستند.
مدیریت فیلمبرداری سریال «درمانگر» را مرتضی هدایی بر عهده دارد و صدابردار آن داریوش صادق‌پور است.بازنویسی فیلمنامه این اثر را حسین مهکام برعهده داشته و از دیگر عوامل این سریال می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:
فائزه گرکانی: منشی صحنه، سیامک احمدی: طراح چهره پردازی، کامیار شفیع‌پور: جلوه ویژه بصری، پوریا زمانی: مدیر تولید، رضا دیبا: دستیار کارگردان، امین حسین پور و سعید صوفی.

این سریال با سه کیفیت مختلف برای دانلود و تماشای شما عزیزان گذاشته شده


اطلاعات فیلمخلاصه و توضیحاتعوامل فیلم و بازیگران

سال انتشار: 1401

مدت زمان : 10 دقیقه

ژانر : رازآلود , جنایی

کشور : ایران

زبان : فارسی

درمانگر
درمانگر

درمانگر قسمت 1 :
دقیقا بر عکس شطرنج بعضی بازی ها تازه بعد از کیش و مات شروع میشه …
این اثر را می توان یک مینی سریال معرفی کرد. سریال درمانگر در 5 قسمت 10 دقیقه ای تولید شده است. کارگردان این اثر امین حسین پور می باشد. و احسان ظلی پور تهیه کنندگی و حسین محکام نویسندگی آن را برعهده دارند. آقای محکام داستان این سریال را بر اساس رمان the Bill نوشته است. گفته می شود این سریال به موضوع خاص و متفاوتی می پردازد. در مورد داستان سریال گفته شده است که : گاهی اوقات برعکس شطرنج بعضی بازی ها تازه بعد از کیش و مات شروع می شود. از جمله بازیگران این سریال می توان به نینا صمدی، بانیپال شومون، سارا بهرامی، مهدی حسینی و رضا دلاوری اشاره کرد.

کارگردان : امین حسین‌پور

تهیه کننده : احسان ظلی‌پور

بازیگران :