سریال ترکی الف فصل 2 قسمت 1 _ دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

سریال الف فصل 2 قسمت 1 : سریال ترکی الف به کارگردانی امین آلپر در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد.

بازیگران آن کنعان ایمیرزالی اوغلو، احمد ممتاز تایلان، ملیسا سوزن، موفید کایاجان , خدیجه اصلان می باشد که در ۸ قسمت برنامه ریزی شده است، موضوع سریال بعد از پیدا شدن یک جسد در تنگه استانبوا شروع شده و ماجراهای ۲ کاراگاه برای کشف راز قتلهای سریالی بعدی ادامه دارد.

سریال الف ففصل 2 قسمت 1 با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 8.0

تاریخ انتشار : ‍ 2020

ژانر : درام , اکشن , جنایی

کشور : ترکیه

زبان : ترکی (دوبله فارسی)

الف

سریال الف فصل 2 قسمت 1 :

این سریال جنایی و پر رمز و راز سریال دوستان را به دیدن واقعی جذاب و معمایی دعوت میکند، نقش کمال را کنان ایمیرزالی اوغلو و ستار را احمد ممتاز تایلان ایفا میکنند، کمال و ستار دو کاراگاه ماهر هستند که از همه لحاظ چه شگرد های کاری و چه زندگی شخصی نقطه مقابل یکدیگرند،

اما برای حل جنایت های اسرار آمیز حاشیه استانبول ماموریت میگیرند در کنار هم کار کنند و تنها راه موفقیت این دو در کنار هم قرار گرفتن تجربیات و معلومات هر دو است.

الف

دو کارآگاه در حالیکه سعی میکنند رمز و راز قتل های سریالی را کشف کنند خود را در دنیایی خارج از روزمرگی هایشان پیدا میکنند، دردها و مشکلات گذشته کمال و ستار نیز در حین تحقیقات فاش میشود.

کمال و ستار در همه صحنه های قتلی که حضور پیدا میکنند یک سر نخ یکسان وجود دارد، یک رد که عمدا به جا مانده و قتل ها را به هم وصل میکند، یاشار ( ملیسا سوزن ) در کشف و پیگیری این سر نخ ها به دو کارآگاه کمک خواهد کرد.





نظر بدهید