سریال خونریزی در وین قسمت 1 _ دوبله فارسی بدون سانسور

خونریزی در وین قسمت 1 : Vienna Blood یک مجموعه تلویزیونی هیجان‌انگیز روان‌شناختی بریتانیایی-اتریشی است که در وین، اتریش در دهه 1900 اتفاق می‌افتد . این سریال براساس رمان‌های لیبرمن نوشته فرانک تالیس ، ماکس لیبرمن ( متیو ریش )، پزشک و شاگرد زیگموند فروید را دنبال می‌کند که به کارآگاه پلیس اسکار راینهارت ( یورگن ماورر ) کمک می‌کند.

سریال با کیفیت عالی برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شده است.

اطلاعات سریالخلاصه داستانعوامل سریال و بازیگران

امتیاز : 7.5

تاریخ انتشار : 2019

ژانر : اسرارآمیز , جنایی , درام

کشور : انگلستان , اتریش

زبان : دوبله فارسی

خونریزی در وین
خونریزی در وین

خونریزی در وین قسمت 1 :
هنگامی که یک رسانه در شرایط مرموز مرده پیدا می شود، دکتر ماکس لیبرمن توسط بازرس اسکار راینهارت از پلیس وین دعوت می شود تا در یافتن قاتل او کمک کند.
یک سری قتل وحشتناک در محله های فقیر نشین وین منجر به دستگیری سریع می شود، اما اسکار و مکس بر سر یک مظنون اختلاف نظر دارند.برادرزاده مکس پس از غرق شدن یکی از کادت ها در یک آکادمی نظامی دچار اختلال می شود. با این حال، مکس به بازی نادرست مشکوک است.وین دهه 1900: کانونی از فلسفه، علم و هنر، جایی که برخورد فرهنگ‌ها و ایده‌ها در کافه‌های بزرگ شهر و سالن‌های اپرا به هم می‌خورد. ماکس لیبرمن، دانش‌آموز جوان انگلیسی باهوش زیگموند فروید، روانکاو مشهور است. وقتی مکس با اسکار راینهارت، بازرس کارآگاهی که با یک پرونده عجیب دست و پنجه نرم می‌کند، تماس می‌گیرد، موافقت می‌کند که…
Max Liebermann, a medical student and protegé of Sigmund Freud, helps Detective Rheinhardt in the investigation of a series of disturbing murders around 1900s Vienna.



نظر بدهید