سریال ترکی سه قرون (سه سکه) قسمت 2 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

سه سکه قسمت 2 : سه قرون (به ترکی استانبولی: Üç Kuruş) یک مجموعه تلویزیونی اکشن، درام و جنایی ترکیه‌ای محصول شرکت آی یاپیم است که اولین قسمت آن در ۱ نوامبر ۲۰۲۱ به کارگردانی سینان اوزتورک و نویسندگی داملا سریم و است آکچیلاد پخش شد.

بازیگران اصلی اوراز کایگیلاراوغلو و اکین کوچ هستند.

این سریال با ۲۸مین قسمت خود که در ۳۰ مه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد به پایان خواهد رسید. همچنین این سریال به صورت دوبله فارسی در شبکه‌های جم پخش می‌شود.

این سریال با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 6.8

تاریخ انتشار : ‍ 2021

ژانر : درام . جنایی . اکشن

کشور : ترکیه

زبان : ترکی (دوبله فارسی)

سریال ترکی سه سکه
سریال ترکی سه سکه

سه سکه قسمت 2 :

تعقیب و گریز بین رهبر مافیایی کارتال (اوراز کایگیلاراوغلو)، که «محافظ» چینگیراکلی است، و افه (اکین کوچ)، کمیسر بی‌پروا دفتر سازمان‌یافته، با یک پرونده قتل وارونه می‌شود. مسیری که آن‌ها برای دستگیری قاتل طی می‌کنند آن‌ها را به نامی سوق می‌دهد که هرگز حدس نمی‌زنند.

سریال ترکی سه سکه
سریال ترکی سه سکه

سریال ترکیه ای سه سکه، به ترکی Üç Kuruş و به انگلیسی Bad Penny، از جدیدترین سریال‌های ترکی است. این سریال تلویزیونی در ژانر اکشن، کمدی، درام و جنایی محصولی از کمپانی Ay Yapim است. کارگردان سریال سه سکه سینان اوزتورک (Sinan Öztürk) است و آن را براساس فیلمنامه‌ای از داملا سریم (Damla Serim)، ایست آکچیلاد (Eset Akçilad) و مورات اویورکولاک (Murat Uyurkulak) ساخته است. پخش سریال ترکی 3 سکه از 1 نوامبر 2021 (10 آبان 1400)، با پایان یافتن سریال گودال، از شبکه Show TV آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

کارگردان: سینان اوزتورک

نویسنده گان : داملا سریم . است آکچیلاد . مراد اویورکولاک

بازیگران: