تماشا و دانلود فیلم سینمایی ارتش سایه ها _The Army of Shadows 1969_ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم سینمایی ارتش سایه‌ها : ارتش سایه‌ها (به فرانسوی: L’armée des ombres) نام فیلمی به کارگردانی ژان پیر ملویل محصول ۱۹۶۹ است.

این فیلم بر پایهٔ رمانی فرانسوی به همین نام اثر ژوزف کسل ساخته شده‌است.

این فیلم با سه کیفیت مختلف برای دانلود و تماشای شما عزیزان در سایت قرار داده شد .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 8.1

تاریخ انتشار : 1969

مدت زمان : 145 دقیقه

کشور : فرانسه . ایتالیا

زبان : دوبله فارسی

فیلم سینمایی ارتش سایه ها
فیلم سینمایی ارتش سایه ها

فیلم سینمایی ارتش سایه‌ها :

فرانسه توسط ارتش آلمان نازی اشغال شده‌است، اوایل سال ۱۹۴۰ دولت مردمی ژنرال دوگل در تبعید به سر می‌برد و رژیم خود فروخته مارشال پتن همچون سگی دست آموز از منابع رایش سوم، دفاع می‌کند. اقتصاد سقوطی هولناک را تجربه می‌کند و فقر و گرسنگی بیداد می‌کند. جنگ همچون هشت پایی غول آسا، پاهای بلند خود را به دور کره خاکی می‌پیماید و همه جا را درمی‌نوردد، از اروپا تا خاور دور، از آفریقا تا آمریکا.

آتش خانمان برانداز جنگ در اروپای غربی صنعتی و مدرن بیش از هرجایی زبانه می‌کشد، اینجا این هشت‌پای زشت‌روی بیش از هرجایی قربانی می‌گیرد، پیرو جوان، زن و مرد و خردسال و بزرگ‌سال از هر مقام و مرتبه‌ای را می‌توان در میان طعمه‌های او یافت و فرانسهٔ مارشال پتن یکی ازمخوف‌ترین شکارگاه‌های هیولای جنگ جهانی است.

فیلم سینمایی ارتش سایه ها
فیلم سینمایی ارتش سایه ها

کنام گشتاپوو اس-اس، جولانگاه کفتاران و لاشخورانی که هرجا جنازه‌ای برزمین باشد، آن محل خانهٔ آنهاست. انگلستان، تنها جزیره مقاومت و پایداری در آن سوی کانال مانش محصور است و در زیر بارانی از بمب و خمپاره در انتظار کمک از آنسوی اقیانوس نشسته و آمریکا در خاور دور، نبردی هولناک را در برابرارتش ژاپن رهبری می‌کند.

افق امید هرلحظه کم رنگ تر و کوتاهتر می‌شود و نور زندگی جای خود را به تاریکی مرگ می‌دهد. جوانان نوخواسته ومردان خانواده بزرگ فرانسه یا در اردوگاه‌های کار اجباری به سر می‌برند یا در میدان نبردی نابرابر جان خود را از دست داده‌اند. در چنین فضای تاریک و خفقان آوری است که گروهی از مردان و زنان دست از جان شسته ارتش سری فرانسه را تشکیل می‌دهند، ارتش مقاومت فرانسه، ارتش سایه‌ها.

کارگردان : Jean-Pierre Melville

نویسنده گان : Joseph Kessel . Jean-Pierre Melville

بازیگران :









نظر بدهید