چرخ فلک قسمت 22

چرخ فلک قسمت 22 نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی مجید مولایی است. سریال چرخ فلک محصول شبکه یک سیما است و فیلمنامه این سریال اپیزودیک به قلم علیرضا طالب‌زاده نوشته شده‌است.

آهنگسازی اپیزودهای ساخته شده توسط عزیزالله حمیدنژاد را ستار اورکی به عهده داشته و ساخت موسیقی اپیزودهای کارگردانی شده توسط بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور را پیمان خازنی انجام داده‌است و خواننده تیتراژ آن سالار عقیلی است.

موضوع اصلی سریال چرخ فلک یک مفهوم اخلاقی است که در هر یک از داستان‌ها این موضوع تکرار می‌شود. بیشتر بازیگران در ابتدای هر قصه آدم فرعی هستند که در قصه بعدی به بازیگر اصلی بدل می‌شوند.

چرخ فلک در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در تابستان ۱۳۹۵ به روی آنتن رفت .

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران چرخ فلک

تاریخ انتشار : ۱۳۹۵

مدت زمان هر قسمت : ۴۵ دقیقه

تعداد قسمت : ۲۸ قسمت

کشور : ایران

زبان : فارسی


چرخ فلک

چرخ فلک
چرخ فلک با داستان یک دکتر جوان (میلاد کی مرام) آغاز می شود که در کشاکش شروع یک زندگی مشترک به دوگانگی باورهایش می رسید. مواجه شدن با کارتن خوابی که نگران گرسنگی گربه های خیابانی است، کارگر رستورانی که ته مانده ی غذاها را برای کارتن خواب و گربه هایش می آورد و به دلیل کم شنوائی و عدم توان مالی برای معالجه گوشش دچار سانحه می شود و میمیرد و تصادفا بیمار همان کلینیک خصوصی است که پزشک جوان در آن کار می کندو تضاد این اتفاق ها با هزینه ی هنگفت جشن اشرافی عروسیش، وی را از این ازدواج منصرف می کند ….



نظر بدهید