تماشا و دانلود سریال راه در رو قسمت 8

سریال راه در رو قسمت 8 :یک مجموعهٔ تلویزیونی طنز-اجتماعی ایرانی است.

این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی تولید و از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد. راه دررو عنوان سریالی است که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه به مناسبت عید نوروز سال ۱۳۹۰ تهیه و تولید شد.

این سریال با کیفیت عالی برای تماشا و دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1390

ژانر : طنز – اجتماعی

کشور : ایران

زبان : فارسی

سریال راه در رو
سریال راه در رو

سریال راه در رو قسمت 8:
مسعود (مهران غفوریان) به همراه همسرش سمیرا (مونا بیگی) و خواهرش گلرخ (مرجانه گلچین)، که علی‌رغم سن بالایش مجرد است، در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند. مشکلات مالی مسعود که ناشی از یک ماجرای کلاهبرداری است، برایش به جا مانده و او را در مخمصه‌ای می‌اندازد که فرار از آن ۱۵ قسمت مجموعهٔ تلویزیونیِ راه دررو را دربرمی‌گیرد….
مجموعه‌ای طنز که اتفاقات مختلف زندگی چند خانواده را به تصویر می‌کشد : موتور مسعود را می‌دزدند و او که بدهکار مردم بوده و همسرش نیز پا به ماه است مجبور به دزدیدن یک اتومبیل می‌شود که از قضا صاحبان آن یعنی دو برادر به نامهای ناصر و پیام قرار است پدر مصدومشان را با آن به بیمارستان برسانند. در پی این ماجرا پدر ناصر و پیام می‌میرد و مسعود دستگیر شده و به زندان می‌افتد. خانواده مسعود در تلاشند که از خانواده متوفی رضایت بگیرند و در این میان اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. در نهایت با ازدواج خواهر مسعود و عموی ناصر و پیام این دو خانواده فامیل می‌شوند، فرزند مسعود به دنیا می‌آید و مسعود آزاد می‌شود.



نظر بدهید