تماشا و دانلود سریال زیر پای مادر قسمت 24

زیر پای مادر قسمت 24 : نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی می‌باشد. این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان (خرداد ماه) ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶

مدت زمان هر قسمت : ۴۵ دقیقه

کشور : ایران

زبان : فارسی


خلیل پیرمردی اهل مشهد است که فرزند خودش را عاشقانه دوست دارد ولی در تمام طول عمر از دروغی که به او گفته است ترس و واهمه دارد. پسرش در یکی از دانشگاه های تهران پذیرفته میشود و به دختری با نام رخساره علاقمند میگردد اما….

سحر عصرآزاد با اشاره به سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی که در شب های ماه رمضان از شبکه یک پخش می شود، گفت: در کنار هم قرار گرفتن سعید نعمت الله و بهرنگ توفیقی منجر به یک اتفاق جدید از این دو فرد که ما از آنها سابقه ای ذهنی داریم نشده است و البته سبک نعمت الله روی این کار سنگینی می کند که به عنوان یک ویژگی محسوب می شود.

وی ادامه داد: این نویسنده سبک و سیاق خودش را در جهان بینی و کلیت کار قالب کرده و حتی هویت کارگردانی بهرنگ توفیقی را تحت تاثیر قرار داده است و آنچه که بیشتر ما را درگیر می کند و در سریال به چشم می آید شخصیت پردازی های خط کشی شده و دیالوگ های شاعرانه و روند داستانی تا حد زیادی پیش بینی شده نعمت الله است.



نظر بدهید