سریال کره ای موش قسمت 4 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

سریال موش قسمت 4 : موش (انگلیسی: Mouse؛ کره‌ای: 마우스; لاتین‌نویسی اصلاح‌شده: Mauseu) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی در ژانر دلهره‌آور با بازی لی سونگ گی، لی هی جون، پارک جو-هیون و کیونگ سو-جین است.

این مجموعه به کارگردانی چوی جون-به و کانگ چول-وو و نویسندگی چوی ران، رویارویی افسر پلیس جونگ با-روم (لی سونگ گی) با یک قاتل زنجیره‌ای را دنبال می‌کند.

این مجموعه از ۳ مارس تا ۲۰ مه ۲۰۲۱، چهارشنبه و پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۲:۳۰ (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌ان پخش شد.

سریال موش قسمت 4 با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.

اطلاعات فیلمخلاصه داستان عوامل فیلم و بازیگران

امتیاز : 8.7

تاریخ انتشار : ‍ 2021

ژانر : جنایی . رازالود . اکشن

مدت زمان تقریبی هر قسمت : 80 دقیقه

کشور : کره

زبان : (دوبله فارسی)

سریال موش
سریال موش

سریال موش قسمت 4 :

موش، افسر جونگ با-روم (لی سونگ گی) را دنبال می‌کند، یک افسر پلیس ثابت‌قدم، که زندگی‌اش زمانی که با یک قاتل زنجیره‌ای سایکوپثی برخورد می‌کند، تغییر می‌کند. این امر او و همکار او، گو مو-چی (لی هی جون) را برای آشکار ساختن حقیقت پشت رفتارهای سایکوپثی سوق می‌دهد.

این مسئله همچنین این سوالات را مطرح می‌کند، که آیا این امکان وجود دارد که یک بیمار سایکوپثی را در رحم مادر با استفاده از تست ژنتیک جنین اسکن کنیم؟ و اگر کودک در رحم، یک سایکوپث است، آیا عاقلانه است که آن کودک را داشته باشیم؟

«من می‌خواهم که متهم بداند فرزند کوچک ما چقدر با ارزش بود …» این چیزی است که مادر کودک قربانی، در سال ۲۰۱۷، در دادگاه قتل مدرسه ابتدایی اینچئون گفت. اما متأسفانه، این اتفاق نیفتاد.

هنگامی که مادر مقتول از متهم پرسید سخت‌ترین کار در حال حاضر چیست، پاسخ متهم پشیمانی یا احساس گناه نبود. در عوض، متهم گفت: «هوا خوب است، اما برای من اینکه شکوفه‌های گیلاس را نبینم، سخت‌تر است.» چیزی که برای متهم سخت بود عدم دیدن شکوفه‌های گیلاس بود و هیچ چیز در مورد قربانی نبود…….





نظر بدهید