تماشا و دانلود سریال روزی عقابی قسمت 6 – کیفیت عالی با لینک مستقیم

روزی عقابی قسمت 6 : نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سید محمدرضا مفیدی است که ۱۳۷۷ تهیه و ۱۳۷۸ از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

روزی عقابی که اولین سریال سیدمحمدرضا مفیدی محسوب می‌شود

این سریال با کیفیت عالی برای دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده شد.

اطلاعات فیلمخلاصه داستانعوامل فیلم و بازیگران

تاریخ انتشار : 1377

کشور : ایران

زبان : فارسی

یک اثر باستانی با ارزش (استوانه کوروش بزرگ) از موزه به سرقت می‌رود. کارآگاهانِ پلیس آگاهی ناجا درصدد پیدا کردن عاملانِ سرقت برمی آیند. از آن سو، یکی از سارقان، همدستان خود را فریب داده و…

در روزی عقابی بازیگرانی چون فرامرز صدیقی، پرستو گلستانی، محمد شیری، ناصر آقایی، ابراهیم آبادی، حمید دلشکیب و حسین سحرخیز به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال روزی عقابی حدود 12 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان روزی عقابی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

1 تن از بازیگران روزی عقابی، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در روزی عقابی 1 سریال اولی بوده است: روناک شمیم.
همچنین سیدمحمدرضا مفیدی کارگردان روزی عقابی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون فرامرز صدیقی، پرستو گلستانی، محمد شیری، ناصر آقایی، ابراهیم آبادی، حمید دلشکیب، حسین سحرخیز، کامران فیوضات، سیامک اشعریون، مسعود تکاور و علیرضا ریاحی را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران روزی عقابی نیز 53 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این سریال میان هر یک از 12 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 53 همکاری برای اولین‌مرتبه در روزی عقابی رخ داده است. مانند: فرامرز صدیقی و پرستو گلستانی، محمد شیری و ناصر آقایی، ابراهیم آبادی و حسین سحرخیز، حمید دلشکیب و سیامک اشعریون، کامران فیوضات و مسعود تکاور.



نظر بدهید